poniedziałek, 7 maja 2012

Wyniki wyzwania mapkowego Klaudii

Witam wszystkich serdecznie! Mam dziś przyjemność ogłosić wyniki mojego wyzwania mapkowego. Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim za udział w wyzwaniu i bardzo się cieszę, że na podstawie mapki powstało tyle pięknych prac :) Wybór zwycięzcy był naprawdę trudny, a najwięcej głosów otrzymała ta oto praca:



A jej autorką jest...
Gratulujemy!

Oto banerek dla Ciebie :))



Pozdrawiam poniedziałkowo i zapraszam do udziału
w trwających wyzwaniach :)

Klaudia

7 komentarzy:

  1. Gratulacje! Przepiękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. TAk, taka bardzo stonowana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaaaaaaa!Co za niespodzianka!
    Bardzo dziękuję za wyróżnienie, ale tak jak pisała w poście Klaudia, obfitość i różnorodność prac była tak wielka, że ja nie potrafiłabym wyłonić tej jednej :)
    Tym bardziej jest mi miło, że padło na moją pracę. A ja chylę czoła przed wszystkimi dziewczynami biorącymi udział w tym, wdzięcznym wyzwaniu.
    A moją, wyróżnioną kartkę, za kilka dni dostanie mój Ojciec Chrzestny :)
    Jeszcze raz serdeczne dzięki- idę pochwalić się rodzinie :)...i jak zwykle w takich przypadkach, wykonać taniec radości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja gratuluję, naprawdę piękna kartka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycające jest! Podoba mi się niezmiernie! Gratuluję wyróżnienia :) Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń